torsdag 1 november 2012

There is more to life than hair, but it´s a good place to start


Godmorgon på er, har pluggat hela morgonen och just nu sitter jag nyduschad i sängen och ska snart slänga på mig kläder och springa iväg till jobbet. Har använt dessa produkter från Aussie nu i cirkus en månad. Jag har aldrig lagt ner varken tid eller pengar på att hitta hårprodukter som passar just mitt hår, men efter att min frisör gav mig en utskällning för att mitt hår var så slitet så kände jag att det kanske var dags hehe. 


+ Alla Aussies produkter doftar så gudomligt gott, och håret doftar gott jättelänge även efter duschen
+ Mitt hår blir verkligen superlent och glansigt av dessa tre (ett tips är att kombinera med Morrocan oil efteråt så blir håret ännu lenare)
+ Produkterna är ganska dryga och det behövs inte mycket schampoo och balsam för att håret ska bli rent 

- Tyvärr väldigt dyra, men plusen väger över och gör att det känns värt att betala lite mer 

2 kommentarer:

  1. Har du kollat efter det i bmb-butiken? Jag vet att dom hade det där i oktober iallafall!:)

    SvaraRadera
  2. Älskar aussie! klarar mig inte utan!

    SvaraRadera