torsdag 29 november 2012

Winter wonderland

I morse när jag och Victor vaknade var det helt vitt utanför fönstret, så himla mysigt! I dag har jag haft en jättelugn dag med bara två lektioner. Hann med en vända på stan också och för första gången är min nyårsklänning inköpt en hel månad, och inte två dagar innan nyår. Är supernöjd, ska visa er i morgon om ni vill se! 

Fick den här kommentaren förut och tänkte visa vad jag tycker är finast och vad jag helst har på mig i vinter. 

"åh vad mys! tänkte fråga vad du tycker är snyggast i vinter? vilken vinterjacka osv ska du använda ? :)"


Första jackan från Moncler, andra från Woolrich och kappan är ifrån YSL. De här jackorna tycker jag är jättefina, de ligger dock i den lite högre prisklassen. Jag själv kommer mest att använda min lightweight dunjacka från J.O.T.T och min kappa från ZARA. Och på fötterna blir det för det mesta uggs och primeboots. Kram! 

2 kommentarer:

  1. Fina jackor! åh vad mysigt med snö! har tyvärr inte kommit ner till Skåne ännu. Och ja, vi(jag) vill se din nyårsklänning!:) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att jag kalrade att ha annan jacka än min Fjällräven, men den är helt klart överlägset varmast, och det blir ju sjuuuuuuukt kallt nowadays ;D

    SvaraRadera