lördag 16 februari 2013

Pluggbelöning

 Efter en hel veckas plugg och en fredagseftermiddag i skolan kände jag att för att skämma bort mig själv med något jag önskat mig länge. Att jag hade ett presentkort på min favoritaffär liggandes i plånboken gjorde att jag dessutom kunde göra det med gott samvete. En stund senare gick jag ut med en kasse på axeln, ett lyckorus genom kroppen och ett par skor rikare.  Kan man bli lycklig av att köpa något? Svar: Ja, utan tvekan, särskilt när det är ett par alldeles perfekta svarta ballerinaskor ifrån Tory Burch(!)

 Idag är det äntligen lördag och jag börjar dagen med att övningsköra, mysa i stan med mamma, och sen spinning och core på gymmet, senare i kväll ska jag fira Maximilian och Noah som har fyllt 18. Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar