fredag 5 april 2013

Goodiebags

I morse kom vi till Bonniers hur pigga och fräscha som helst, efter 300 proppfyllda goodiebags kan jag säga att jag inte är lika pigg och fräsch längre. Hade helt fel skor på mig, har sprungit runt i mina platta Primeboots hela dagen, springskor hade kanske varit att föredra för mina stackars fötter... Det var huur mycket produkter som helst som skulle packas ner i olika påsar, trodde aldrig att allt skulle ta slut! 

Vid halv sex var vi klara, och vi fick plocka med oss lite hem. Jag fick med mig lite mysiga lotions, läppbalsam, nytt schampoo och balsam och en skrivbok från Bookbinders Design, och det sista vi fick göra var att kika runt i tidningsrummet där vi kunde välja och vraka hur mycket vi ville, blev överlycklig när jag hittade tre alldeles nya nummer av StyleBy, Veckorevyn och DV mode! Efteråt blev det återhämtning i solen och släpande på alla våra saker. Nu är jag hemma och ska alldeles strax springa iväg på fest hos Anna!

Mina fina, Cicci och Rebecca
Survival kit för att klara resten av dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar