måndag 29 oktober 2012

Give a little bit


Det är så viktigt det där, med kärlek. Ett litet ord med så stor innebörd. Att få tappa bort sig i någons famn och aldrig vilja hitta vägen ut, att få känna sig speciell och vara finast i någons ögon. Vara den enda, att få vara lite egoistisk. 

Jag är så lycklig, jag har tur att alltid ha någon där. Att aldrig behöva vara ensam. Att vara ensam är dock någonting jag njuter av ibland, men vetskapen om att jag har min familj, mina vänner och min kärlek bara ett telefonsamtal bort gör att jag kan njuta  av ensamheten, istället för att vara rädd för den. Hittills har jag bara upplevt kärlek som något fint. Jag har sluppit se baksidan av det vackra. Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt rädd för att en dag kanske få se den där mörka baksidan. Men kanske bättre det, jag vet inte men jag tror lite på att, hellre en kärlekshistoria med ett trasigt slut än ingen kärlekshistoria alls. 

Ska sluta vara sådär djup nu, jag blir mer och mer kär för varje dag som går, mina vänner är de finaste som finns och min familj är jag så otroligt lycklig över. Det jag ville säga med det här var väl egentligen att jag tycker att det är värt att tänkas på, men också att du ska ge alla runt omkring dig lite extra love, för det är ju så jäkla fint, och viktigt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar