måndag 22 oktober 2012

Måndagslista

Kickar igång nya veckan med en liten lista, vi hörs senare! 


Vad har du på dig?
Rosa juicydress

Hur mår du?
Jag mår bra, men just idag har jag varit väldigt ledsen och förvirrad.

Vad önskar du just nu?
Lite lov, lite sol och en fin kappa.

Vad har du ätit idag?
Idag har jag ätit äggröra till frukost, massa goda surdegsmackor till lunch och lax till middag. 


Vad ska du göra imorgon?
I morgon är det tisdag, då ska jag ha sovmorgon, vara i skolan och träffa min prins.


Och till helgen?
Har ingenting planerat än så länge, men det blir lite fika och eventuellt party på lördagen. 


Vem saknar du?
Min bästa vän Rebecca som jag inte har träffat på en hel vecka.


Senaste köp?
Mitt senaste köp var en mössa från Jackie, kan visa senare!

Vad skrattade du senast åt?
Minns inte, skrattar väldigt ofta


Vad grät du senast åt?
En sak som gjorde mig väldigt ledsen, det var idag faktiskt.

Vem sov du senast med?
Victor


Vad läser du just nu?
Två tråkiga skolböcker som jag egentligen inte alls vill läsa

Senast sedda film?
I fredags när Victor fyllde år var vi på bio och såg premiären av Paranormal Activity


Vilken svordom använder du mest?
Fan, tror jag

Vem var den senaste som ringde dig?
Victor 


Senast 3 inkomna sms?
"Vi hörs om några timmar älskling!" från Victor
"Haha ja det är nog dags nu.." från Ebba
"Toppen mitt hjärta!" från Mamma


Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Kämpa på mitt hjärta <3" till Victor 

Vilken är din favoritfrukt?
ÄÄÄlskar all frukt 


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha ingen tror jag 


Vad är du rädd för?
Är rädd för att gå ensam när det är mörkt 


Blir du lätt svartsjuk?
Ja ibland blir jag det, det är dock ingenting jag är stolt över


Din favoritkaraktär ur en serie?
Blair Waldorf i Gossip girl, I adore her

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min kompis Louise 


Vilket språk hade du velat lära dig?
Önskar att jag någon gång kommer kunna lära mig spanska utantill 


Vad för sorts killar faller du för?
Killar som är självsäkra och vet vad de vill. 


Vart vill du åka just nu?
Till London, elle bara bort från Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar