fredag 25 januari 2013

Feber

Ledsen för ingen uppdatering, har inte varit en särskilt händelserik vecka hittills. Igår låg jag däckad i sängen hela dagen, idag mår jag lite bättre  och ska byta ut filmerna mot uppsatsskrivande. Är så fruktansvärt tråkigt att ligga inne just nu, när solen skiner på utsidan och när jag har hundra saker jag vill göra istället för att ha hög feber. Inbillar mig att jag blir frisk fortare om jag dricker smoothie med massa hallon och granatäpple, som är bra för immunförsvaret haha. Återstår att se, jag har en jättemysig helg att se fram emot och har ingen lust att vara sjuk mer. 

Hoppas att ni mår bra i allafall och att ni har en fin fredag! 

Bride Wars, min nya favoritfilm. Såg den för första gången i måndags med Ebba och Sofia, så lycklig att ni visade den för mig!! 

1 kommentar:

  1. Krya på dig! den filmen är grymt bra:) och granatäpple & hallonsmoothie lät inte helt fel!

    SvaraRadera