måndag 28 januari 2013

Världens finaste födelsedagspresent

Igår innan min och Victors middag så sa han att jag fick välja någonting att köpa, exakt vad jag ville, för att jag var värd någonting fint. Så himla underbar han är min fina kille. Jag som bara var jätteglad för en mysig dag på stan med middag, tyckte att det blev jättejobbigt att jag skulle välja något. Jag gick och sneglade flera gånger på plånboken ifrån Marc Jacobs men gick förbi alla gångerna för att jag tyckte att den var alldeles för dyr, tills Victor övertalade mig om att han tyckte att jag skulle ha den. Åh gud, förstår ni vilken prins jag har? Så en stund senare gick jag med en fint inslagen, alledles ny och fin plånbok ut från NK, med Victors armar kring mig. Världens finaste dag med världens finaste människa. 

/ En så himla lycklig tjej 



Färgen är ny och heter "Cement" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar